понедељак, 14. новембар 2011.

Здравица приликом домаћег ручка



Здравица приликом домаћег ручка 

Данас, кад ми по земану
Шездесето љето стиже,
И крок по крок примичем се ...
Куд? - Онамо, знате ... ближе.- 

Осврћем се на низ дуги
Изминулих мојих љета,
По коме ме срећно води
Божанствена рука света. 

Опојен сам са највећом
Хвалом Богу живодавцу:
Што кроцима бића мога
Све к истоме идох правцу; 

К правцу среће мог народа,
Опстанка му и од славе
Продира' сам, гдје нијесам
Надао се извућ' главе.- 

Све труднијем друмовима
Од трнова и бодљика,
Раздолима, гдје топ, пушка,
Ка' бијесни лав урлика. 

Па ме ево и још свјежа
Народна ме љубав млади;
Народ наш је багодаран
Ко свесрдно за њег' ради. 

Здраво, мила Црна Горо!
Останак ти мојих дана
Посвећујем ..... а док дишем,
Ти бит' нећеш саморана. 

Здраво, вјерна моја љубо,
Са цијелом дјецом нашом!
И другима око софре
Наздрављујем овом чашом!
                                            25. септембра 1901.





Нема коментара:

Постави коментар