уторак, 18. јун 2013.

ХАСАН ХОТУ И БУЉУКБАШИ МУРТЕЗУ


ХАСАН ХОТУ И БУЉУКБАШИ МУРТЕЗУ

 

Хасан Хоте и ти Муртезо, ви сте се јуначки борили и бранили, а кад сте видјели да одбране нема, ви сте се поштено као јунаци предали. Ја јунака поштујем и ја се и моји Црногорци као Срби боримо да спасемо Србе испод турског ропства. Ми робове и робље не трпимо, него гледамо да спасавамо робове из ропства. И ја у вама не гледам робове него јунаке које је ратна срећа довела до тога да се морају предати непријатељу који ће са вама пријатељски поступити. Од овога часа ви нијесте робови, јер сте дошли у слободну земљу. Из те слободне земље хоћу да идете као слободни људи своме завичају. Купите и зовите Турке и Арбанасе, нека иду на нас и противу нас, и ми ћемо их дочекати онако као што смо и вас дочекали. Само пазите да вас по други пут не заробимо. У том случају не јамчим за ваш живот.

 

30. IV 1862.

АОДМЦ, фасц. 1862.
 
 

Нема коментара:

Постави коментар