субота, 15. јун 2013.

КЊАЗУ ДАНИЛУ ПРЕСТОЛОНАСЉЕДНИКУ




164.

КЊАЗУ ДАНИЛУ ПРЕСТОЛОНАСЉЕДНИКУ

Драги Дано!


Данас, пошто сте у добри час отпутовали за тамо, ја сам дуго и дуго разговарао с Мамом, највише о нашој дјеци уопште. Како нам је! Богу хвала добро и лијепо — не дај, Боже, горе! Казао сам ти јутрос да сам писао Ани односно Пера да се она барем промучи о томе гдје би га намјестила и у коју школу, већ кад Милица заборави своје обећање и бањдуна и њега и све нас. Може јој бити. Ја сам Ани писао то писмо у данашњи дан и вруће је замолио да ми телеграфично јави што она мисли и 'оће ли моћ' наћи чесова мјеста за Пера. Ни од ње до сад не примисмо ничесова гласа. Можда да консултира и Ливадију и Кронштадт и Лион, а дан за даном пролази, а наш Перо губи најдрагоцјеније вријеме међутим за учење. Усљед тога ја и Мама се ријешисмо најодлучније да Пера на срећу Божју пошаљемо у први иза овога уторник у Хајделберг и да га тамо попрати Мишо, Ђуро Грађанин и доктор Матановић. Ови доктор каза ноћас мени и Мами да у Хајделберг(у) постоји једна приватна школа од 20-30 ученика од најотменијех кућа енглескијех, њемачкијех и американскијех под управом једнога врло угледнога професора на гласу по отмености он и његова жена који држе ту дјецу као сопствену дјецу и васпитавају их у све правце науке и доброга узгојења. Спрема тога и ја и Мама ријешисмо да Пера пошљемо ту па да би нам не даље но сјутра дошло писмо и од Ане и од Милице да су нашле најбоље мјесто за Пера.

У Хајделбергу је као што знаш г. Флајмер који ће га пазити као да му је син, а Хајделберг познајемо сви и то нам је мјесто обично.

Рећи ћу Мишу да дијете ради сигурности препоручи и полицији која му то неће одрећи.

Уосталом, поучи и ти Миша штогод по твојој увиђавности.

Будите здраво!


Твој Тата


Нема коментара:

Постави коментар